Waarnemingen van bijzondere mensen, plaatsen en gebeurtenissen in de wereld van Second Life...

zondag 1 april 2007

Hoe het begon

Het begon bij me te te kriebelen toen ik op een dag op 3 verschillende plaatsen over Second Life hoorde praten.

Van nature nieuwsgierig besloot ik op een dag om eens "even" te gaan kijken.

Dat "even" duurde iets langer dan gedacht...

Second Life bleek voor mij een fenomeen waarin ik kan verkennen, spitten en graven maar vooral kan waarnemen en vastleggen.

Op deze plek zal ik een aantal van die waarnemingen in woord en beeld delen.

In het begin zal het nog even stuntelen zijn met het uploaden van foto's maar ik doe mijn best er iets moois van te maken.

Vanzelfsprekend neem ik foto-opdrachten binnen SL aan en voor verkoop van hier geplaatste foto's, gelieve contact op te nemen per e-mail.

Veel plezier!

Loesje