Waarnemingen van bijzondere mensen, plaatsen en gebeurtenissen in de wereld van Second Life...

maandag 16 april 2007

Creepy

Op het grasveld bij de kerk is een groepje mensen in gesprek als ik aan kom zeilen.
Ik kwak met een plof neer (mooi landen lukt me alleen als niemand kijkt), krabbel overeind en vraag of ik erbij mag komen.

Tuurlijk mag dat...

Een man met de looks van een engel is in een heftige discussie met een dame die de looks heeft van uhm... ook een soort engel.



De man probeert de vrouw te overtuigen dat ze foute denkbeelden heeft waarop zij zegt dat ze almachtig is, ouder en sterker dan God, dus... wie vertelt haar wat!

Ik bedenk dat het in feite heel mooi is dat mensen in SL zo duidelijk kunnen laten zien wat ze geloven of wat ze misschien graag hadden willen zijn.
Na een poosje verlaat ik het gezelschap en ga even de kerk in.

Een kind komt naar me toe en begint te brabbelen:
"Weet jij waar mammie is, wil mammie toe..."
Ik sta een paar tellen te verwerken en ik vraag me af wie ik eigenlijk griezeliger vind, die zwarte madam buiten of dit "ukkie" hier...