Waarnemingen van bijzondere mensen, plaatsen en gebeurtenissen in de wereld van Second Life...

zondag 15 april 2007

Vakantie


Wat heb ik een bewondering voor de mensen die locaties in SL bouwen die zo mooi zijn, zo'n esthetische waarde hebben, dat ik me kan schamen voor de suffe kiekjes die ik zelf maak.



Er zijn er bij die het artistieke level in SL hier en daar op zo'n peil weten te brengen dat ik gewoon een mate van dankbaarheid kan ervaren wanneer ik daar even sta te genieten.





De een weet een imposant kasteel neer te zetten, de ander een tuin naar de principes van feng shui, weer een ander schept een levensechte sfeer in een dancing en tot slot zie ik avatars (wat een rotwoord eigenlijk) die er als kunstwerkjes bij lopen.







Bedankt bouwer, architect en stylist... mede door jullie werk is het dat mijn reis door SL nu en dan op een vakantie lijkt.