Waarnemingen van bijzondere mensen, plaatsen en gebeurtenissen in de wereld van Second Life...

dinsdag 15 mei 2007

Vanessa

Bij Vanessa weet je nooit wat je kunt verwachten.

Die meid is voor alles in, ze kan overal de gein van inzien en je kunt ontzettend gek met haar doen.
Volgens mij heeft ze nooit enig besef dat er wel eens mensen zouden kunnen kijken.
Vorige week was ik blij dat het rustig was bij de verkoopstand die ik huur want uh... Vanessa kwam even langs.
Op de loopplank die langs de stalletjes loopt, stond ze ineens bij me op een paard, niet alleen levensecht maar ook levensgroot; nou ja, moet kunnen, doet iedereen toch?
Ik hield me in om haar te vragen hoe ze in RL naar de supermarkt gaat, ik geloof dat ik dat liever niet wil weten!
"En weet je wat het mooie is Loes" zegt ze "Deze kan echt poepen, kijk maar..."
Heel enthousiast gaat ze aan de slag om uiteraard vlak voor mijn kraam een gigantische bolus te bouwen.
"He da's nou jammer, ik kan hier geen drol rezzen" zegt Vanessa een tikje teleurgesteld.
"Nou zeker jammer" reageer ik een tikje opgelucht...
Een tijdje daarvoor had ze me gevraagd naar een sandbox te komen om haar paard aan me te laten zien.
Toen ik er aankwam, zat ze daar op dat levensgrote digibeest.
"Spring erop Loes, gaan we een stukje rijden", had ze gezegd.
Ik spring op dat beest en daar gingen we...
Vanessa zat in volledig tenue, rood jasje, witte broek en helm op.
Ik zat met spijkerbroek en gympen; 't zag er niet uit!
Toen ik dat zelf ook wel een beetje ging inzien, besloten we een race te houden; Vanessa op het paard, ik op de quad.
Als idioten gingen we tekeer over dat grote lege terrein en ik had geen idee dat haar paard zoveel pk's had, wat kan die meid racen!
De strijd bleef onbeslist en de race ging over in een luchtgevecht met melonshooters.
Vanessa leek wel de roodgejaste, witgebroekte kamikaze want hoe ze af en toe op me af kwam stuiven...!
Na verloop van tijd komen er 2 mannen aanzetten die ons vriendelijk doch dringend verzochten om elders te gaan spelen.
Daar stonden we dan... 2 volwassen mensen, waarvan 1 in paardrijdtenue, maar allebei met melonshooter!

Nu riep ze me weer en hoe gek en druk het meestal is, zo heerlijk rustig en relaxed is het nu.
De lieve meid is een kennis van kapitein Bligh en Vanessa en ik worden nu door hem in zijn zeilschip rondgevaren.
Zo anders allemaal, zo goed dat ook dat SL is... Zo fijn dat ik zo'n toffe vriendin heb.

Het valt me mee, Vanessa gaat slechts 1 keer in de touwen hangen; had er een kraaiennest geweest dan was ze daar zeker in geklommen... in d'r stralende dansjurkje.