Waarnemingen van bijzondere mensen, plaatsen en gebeurtenissen in de wereld van Second Life...

dinsdag 1 mei 2007

Gouder

Geyl wist dat ik hem heel graag wilde hebben, dat ik 'm tegen mijn borst wilde voelen en in mijn hand wilde houden.
De schoonheid en kracht die hij heeft, daar kunnen er niet veel tegenop.
Ik zag hem regelmatig en ook al leek het erop dat hij nu en dan op mij gericht was, hij bleef onbereikbaar voor me.
Wat was ik graag aan de wandel gegaan met hem... Wat zou ik graag met 'm spelen op de mooiste plekken in SL...

Op een mooie dag komt Geyl naar me toe, zet een doos neer en zegt: "Verrassing, maak maar open, 't is voor jou!"
Ik pak het uit en barst in janken uit als ik hem eindelijk in mijn handen heb:
De Nikon-camera!!
Als een kind zo blij ben ik met mijn speeltje!
Echt een Geyl kado... uhm nou ja, de bedoeling is duidelijk.
Vanaf die dag is er niets dat ik zo vaak in mijn handen heb in SL als mijn mooie Nikon.

Inmiddels ben ik al een poosje op zoek naar ruimte waar ik een winkeltje/expositieruimte kan beginnen; een plek die ik als adres aan klanten kan geven, mijn plek ik SL.

Als ik van de week naar Geyls huis ga dan is ze er niet.
Sandra, haar vrouw, is er wel en met haar sta ik even gezellig te kletsen.
Als ik wegga, geeft Sandra me wat geld.
Begrijpen deed ik het niet maar lief vind ik het wel... voor dat bedrag zou ik namelijk 8 uur het werk moeten doen dat ik normaal in SL doe. (Ik zit in het ontroerendgoed en ben pas een sportje geklommen -ahum- tegenwoordig zeem ik namelijk op de 2e etage de ramen.)

Weer een dag later roept Geyl me naar een stukje land en zegt me:
"Hier Loesje, mijn First Land, ik gun het je zo. Je mag het gratis gebruiken, desnoods voor een jaar..."
IK HEB EEN EIGEN PLEK!!!!
Helemaal hoteldebotel ben ik gaan slapen die nacht!
Gisteren vond ik een winkelpand/gallery, perfect geschikt, precies passend!
Ik sta te rekenen en hou het minimale bedrag vast wat ik nodig heb om mijn foto's te uploaden.
Ik schrik als ik tot de conclusie kom dat Sandra me exact het missende bedrag heeft geschonken...



Ik schreef al eerder: Geyl, je bent goud...
Nu voeg ik toe:
Sandra en Geyl, samen zijn jullie gouder!!